ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

تزیین اتاق کودک

تزیینات اتاق کودک با روش های مختلف و به شکل های متنوع و زیبایی انجام می گیرد که هر یک جذابیت خاصی به فضای اتاق کودک می بخشند. در این مقاله مجموعه ایی از انواع مدل تزیینات اتاق کودک را گردآوری نموده ایم که این تصاویر و مدل ها می توانند ایده مناسبی برای دیزاین زیبا و جدید اتاق کودک شما باشند و با الگوبرداری از این طرح ها و مدل ها، بهترین تزیینات را داشته باشید. در ادامه با این ایده ها و تصاویر زیبا همراه ما باشید.


مدل های جدید و زیبای تزیین اتاق کودک :

تزیینات اتاق کودک را با انواع وسایل و کاردستی های مختلف می توان انجام داد و با استفاده از انواع وسایل ساده و در دسترس تزیینات زیبایی ارائه داد. در ادامه با راهکارهایی ساده و در عین حال زیبا برای تزیینات اتاق کودک آشنا می شوید.


تزیینات اتاق کودک با وسایل ساده :

برای انجام تزیینات در اتاق کودک از انواع وسایل ساده و ابتدایی می توان استفاده نمود. در این روش با صرف کمترین هزینه و همچنین با به کارگیری وسایل ساده و در دسترس می توانید فضای اتاق کودک را به بهترین شکل دیزاین نمایید. یکی از این وسایل ساده و ابتدایی انواع بادکنک است که می توانید با استفاده از آنها شکل های مختلفی بسازید و برای تزیین اتاق خواب کودک از آنها استفاده نمایید. تصاویری که در ادامه ملاحظه می فرمایید مربوط به انجام تزیینات مختلف در اتاق کودک با استفاده از انواع وسایل ساده و ابتدایی است که می توانید از این مدل ها، برای انجام تزیینات خود الگوبرداری نمایید.


 


اگر اتاق کودک شما کوچک است و یا سقف کوتاهی دارد ، می توانید از مدل هایی از این کاغذ دیواری استفاده کنید که رنگ روشنی دارند و دارای طرح های عمودی هستند، زیرا باعث دلبازتر شدن اتاق و بلندتر به نظر رسیدن سقف آن می شوند.


مورد قابل توجهی که در رابطه با کاغذ دیواری ها وجود دارد این است که اگر با شیطنت کودکان شما دچار آسیب دیدگی و یا پارگی شوند، نیازی به تعویض کل کار و صرف هزینه ی زیاد نیست و می توانید با یک هزینه ی مختصر و تکه ای از کاغذ دیواری سالم در همان طرح، قسمت آسیب دیده را ترمیم کنید تا مثل روز اول شود .


برای این کار می توانید قسمت آسیب دیده را برش بزنید و خورده های اضافی را از روی کار جمع کنید و یک قطعه سالم از کاغذ دیواری را برش دهید و از طرح مشابه جدا کنید و با کمی چسب مخصوص روی قسمت آسیب دیده بگذارید و تا خشک شدن کامل آن صبر کنید و سپس اضافی ها را بریده و فیکس کنید.


یکی از نکاتی که لازم است در مورد چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی و اتاق کودک به آن اشاره کنیم ابن است که لازم نیست خیلی از قاعده و اصول در چیدمان اتاق کودکان بهره ببرید و خود را محدود به قوانینی که در چیدمان اتاق خواب بزرگترها کاربرد دارد نکنید.


مثلا در مورد همین کاغذ دیواری اتاق کودک، لازم نیست تمام اتاق بصورت یکدست از یک نوع کاغذ دیواری استفاده کنید و می توانید از ترکیب چند کاغذ دیواری برای جذابیت فضا و بخش بندی آن استفاده کنید و آن را زیباتر کنید.

به طور مثال کاغذ دیواری بالای اتاق خواب می تواند تصویری از اجرام آسمانی و ماه و ستاره و غیره باشد و قسمتی که در سمت میز مطالعه و فضای بازی قرار دارد از کاغذ دیواری های رنگ روشن و هیجان انگیزتر استفاده کنید تا این حس به کودکان شما هم منتقل شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.