ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اتفاقی عجیب در فهرست آسیایی تراکتورسازی!


به گزارش خبر فوری به نقل از خبرآنلاین،  تراکتوری‌ها روز دوشنبه نخستین بازی آسیایی خودشان را مقابل الاهلی عربستان انجام می‌دهند.تراکتوری ها در حالی لیست آسیایی خودشان را به آسیا ارسال کرده اند و دوشنبه به مصاف الاهلی می روند که یک اتفاق عجیب در این لیست مشاهده می شود و آن نام عشوری در این فهرست است!عشوری که توسط یحیی گل محمدی از جمع تراکتوری ها جدا شده بود مدت هاست که با این تیم تمرین نمی کند.حتی آمدن سرمربی جدید هم باعث نشد تا این بازیکن دوباره به تمرینات برگردد.به همین دلیل ارسال نام سینا عشوری به آسیا و قرار گرفتن در فهرست آسیایی تبریزی ها عجیب به نظر می رسد.
ادامه خبر

پاسخ منفی آقای گل پرسپولیسی‌ها به تیم قطری


به گزارش خبر فوری به نقل از خبرآنلاین؛مدیربرنامه‌های علیپور این خبر را  تایید کرد و گفت: «علیپور نه تنها اخیرا بلکه چند ماه پیش هم با پیشنهادی از یک تیم قطری مواجه شد اما آن را رد کرد. علیپور در همین نیم فصل پیشنهاداتی از تیم های اروپایی هم داشت اما این پیشنهادات را رد کرده است.»علیپور در تابستان سال گذشته و امسال هم پیشنهاداتی از روسیه داشت اما دو فصل پیش باشگاه با جدایی او مخالف بود و خودش و خانواده‎اش هم تمایلی به بازی او در لیگ روسیه نداشتند.در ادامه خبری که آی اسپورت آن را منتشر کرده آمده است: علیپور امسال هم پیشنهاداتی از تیم‌های اروپایی داشت اما این پیشنهادات به گونه‌ای نبود که رضایت باشگاه برای صدور رضایتنامه جلب شود. ضمن اینکه خود علیپور هم تمایلی به بازی در چنین لیگ‎هایی نداشت.
ادامه خبر

گوشی‌های سامسونگ به دست ورزشکاران ایران رسید


به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم،  پس از عذرخواهی کمیته برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی 2018 از اعضای کاروان ایران، هدیه اسپانسر به ورزشکاران کشورمان تحویل داده شد.شرکت سامسونگ که نامش در چند روز گذشته بارها در اخبار ایران شنیده شد، بعد از ظهر امروز گوشی‌های نوت 8 خود را به ورزشکاران کشورمان هدیه داد.
ادامه خبر

تنش عصبی علیرضا جهانبخش


به گزارش خبر فوری به نقل از خبرآنلاین،  علیرضا جهانبخش کاملترین لژیونر فوتبال ایران است.به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دو هفته گذشته ، علیرضا جهانبخش با دو اتفاق که اصلا پیشتر از او ندیده بودیم خبرساز شده است. یکی درگیری در زمین و یکی هم تمسخر و دریبل زدن بازیکنان یار تیم مقابل که خشم مربی تیمش را به همراه داشت.
ادامه خبر

آیا کی روش پس از جام جهانی مربی ایران می ماند؟


به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، سایت «فوتبال ترایب» اندونری در گزارشی نوشت؛ به نظر می‌رسد داستان شیرین بین تیم ملی ایران و کارلوس کی‌روش پس از جام جهانی 2018 روسیه به پایان خواهد رسید. گفته می‌شود کی‌روش با امید احمدجانوف، رئیس فدراسیون فوتبال ازبکستان به توافق ضمنی برای قبول سرمربیگری تیم ملی این کشور رسیده است. این مربی پرتغالی پس از پایان قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران پس از جام جهانی 2018، احتمالاً هدایت تیم ملی ازبکستان را برعهده خواهد گرفت. پیش از این برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی ایران و سرمربی کنونی پرسپولیس در لیست کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی ازبکستان بود. پس از ناکامی ازبکستان در رسیدن به جام جهانی 2018، سامول بابایان از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد و از آن تاریخ تا کنون این تیم بدون سرمربی است.در ادامه گزارش به حضور 6 ساله کی‌‌روش در تیم ملی ایران و رساندن این تیم به دو دوره متوالی جام جهانی برای نخستین بار در تاریخ ایران، عملکرد تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل و اینکه کی‌روش پیش از این تیم‌های ملی فوتبال آفریقای جنوبی و پرتغال را هم به این تورنمنت معتبر رسانده، اشاره شده است.
ادامه خبر