ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

تیم منتخب هفته هفدهم در تسخیر پرسپولیسی‌ها

گروه ورزشی خبرگزاری تسنیم در پایان هر هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نظرخواهی از سرمربیان و آنالیزورهای تیم‌ها، 11 بازیکن برتر را انتخاب و معرفی می‌کند. روش کار به این صورت است که سرمربیان یا آنالیزور‌های 16 تیم لیگ برتری، نفرات برتر تیم‌شان را معرفی می‌کنند و به آنها از یک تا 10 نمره می‌دهند.

نمره 10 بهترین نمره است و هر چه نمره بیشتر باشد، یعنی عملکرد بازیکن بهتر بوده است. با توجه به اینکه 11 نفر باید در تیم منتخب قرار بگیرند، نفراتی به این تیم راه پیدا می‌کنند که نمرات بیشتری کسب کرده باشند. خبرگزاری تسنیم دخالتی در انتخاب برترین‌های لیگ شانزدهم ندارد و صرفاً از سرمربیان یا آنالیزورها نظرخواهی و بدون اینکه نامی از آنها ببرد، نظرات‌شان را منعکس می‌کند.

تیم منتخب هفته هفدهم شانزدهمین دوره لیگ برتر به شرح زیر است


ادامه مطلب

نبردهای باتلاقی تیم‌های انصاری‌فرد و شجاعی به روایت تصویر

تسنیم /

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های المپیاکوس و پانیونیوس با در اختیار داشتن کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی، دو ملی پوش ایرانی در حالی شب گذشته (چهارشنبه) به مصاف حریفان خود رفتند که زمین‌های بازی بیشتر شبیه باتلاق بود. در این میان سایت رادیو ورزش یونان با انتشار گزارش تصویری از دیدارهای دو تیم لژیونرهای ایرانی از این بازی‌ها به عنوان نبردهای باتلاقی یاد کرد.

باشگاه پانیونیوس آتن نیز پس از شکست در زمین باتلاقی برابر ایانینا بیانیه‌ای خطاب به رهبران فوتبال یونان صادر کرد و از آنها خواست تا با مربیان و بازیکنان همانند حیوان برخورد نکنند. سران این باشگاه اعلام کردند خدا را شکر می کنند که بازیکنانشان به سلامت از زمین بازی خارج شدند.

تصاویری از دیدارهای تیم‌های پانیونیوس برابر ایانینا که با حضور 90 دقیقه‌ای مسعود شجاعی در ترکیب پانیونیوس همراه بود و بازی المپیاکوس با آستراس در غیاب کریم انصاری‌فرد را مشاهده می‌کنید:

برای مشاهده تصاویر کلیک کتید

ادعای ساسان انصاری: اگر پرسپولیس جلوی ما نبود داور پنالتی می‌گرفت!

خبرآنلاین /

 ورزش سه نوشت:ساسان انصاری که امروز نمایش موفقی مقابل پرسپولیس نداشت از قضاوت محمدرضا اکبریان شاکی است.

 

 از میکسدزون ورزشگاه غدیر، آقای گل لیگ در ابتدای صحبت هایش به موضوع صحنه مشکوک پنالتی اشاره کرد و گفت:  داور خیلی راحت می گوید تشخیص دادم که پنالتی نبود. داور باید درست تشخیص بدهد. داور باید درست قضاوت کند. این صحنه صددرصد پنالتی بود که داور نگرفت. این بازی را باید می بردیم اما خیلی راحت پنالتی ما را نگرفتند. اگر این صحنه در محوطه جریمه فولاد رخ می داد داور پنالتی می گرفت. برای هواداران پرسپولیس احترام قائلم اما هواداران استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی هر حرفی علیه داور می زنند.

انصاری که عصبانی بود در ادامه گفت: ...

ادامه خبر

مرکز بین‌المللی علوم ورزشی گرانقیمت‌ترین فوتبالیست جهان را معرفی کرد + عکس

تسنیم /

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرکز بین‌المللی علوم ورزشی فهرست 100 نفره ارزشمندترین بازیکنان فوتبال جهان به لحاظ قیمت را منتشر کرد که نیمار با سبقت گرفتن از لیونل مسی در صدر ایستاد. ستاره آرژانتینی بارسا و پل پوگبا پس از نیمار رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند. رونالدو، مهاجم تیم رئال مادرید که عنوان برترین بازیکن سال 2016 فوتبال جهان را کسب کرد در جایگاه هفتم فهرست 100 فوتبالیست گرانقیمت جهان قرار گرفت.

ادامه خبر + تصویر

بیانیه عجیب تیم شجاعی پس از شکست در هفته شانزدهم سوپر لیگ یونان

سنیم /

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  تیم پانیونیوس عصر امروز (چهارشنبه) با حضور 90 دقیقه‌ای مسعود شجاعی، ملی‌پوش ایرانی در بازی هفته شانزدهم سوپر لیگ یونان میهمان ایانینا بود و با نتیجه یک - صفر شکست را پذیرا شد.

باشگاه پانیونیوس دقایقی پس از این بازی بیانیه‌ای عجیب و شدیدالحن را صادر کرد که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ورزشی یونان داشت. در متن بیانیه تیم مسعود شجاعی آمده است:

ادامه خبر