ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اعتقاد برانکو به تفکراتش

به گزارش خبر فوری؛ برانکو ایوانکوویچ همیشه پشت بازیکنانش بوده. مخصوصا بازیکنانی که علیه او نشدند و روزی توسط خود او به ترکیب اصلی راه پیدا کرده‌اند. البته به این دست بازیکنان باید کسانی را هم اضافه کرد که همیشه تحت فشار و در تیررس انتقادات بودند. برای مثال محسن ربیع‌خواه از آن دست بازیکنانی است که...


ادامه خبر + عکس

نبرد استقلال با ببرهای مازندران پیش از دربی

به گزارش خبر فوری، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) از ساعت 16:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی قائمشهر خواهد رفت، تیمی که در لیگ دسته اول حضور دارد و تا به اینجای مسابقات نتایج خوبی کسب کرده است.

استقلال از ابتدای فصل با بحران‌های زیادی روبه‌رو شده است که..

ادامه خبر

سردار آزمون در کنار مسی، رونالدو و لواندوفسکی+عکس


به گزارش 
خبر فوری؛ سایت «بلیچر ریپورت» بریتانیا در اقدامی جالب اقدام به معرفی تیم منتخب از ۲۳ بازیکن از ۲۳ کشوری که تا کنون موفق به کسب جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شده‌اند کرد که در ...

ادامه خبر + عکس

قائدی با استعداد است اما...


به گزارش 
خبر فوری؛ شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی گفت: خیلی کارها باید انجام دهیم. کار در استقلال راحت نیست. همیشه وقتی در جام حذفی با تیم پایین‌تر بازی می‌کنیم، کار سختی است. بازی‌های زیادی با تیم‌های دسته پایینی داشتم و همیشه به بازیکنانم گفته‌ام از اول محکم بازی کنند.
او افزود: بعد از بازی با فولاد روی مسائل تاکتیکی، تکنیکی و جسمانی کار کرده‌ایم. هر چیزی که..

ادامه خبر

تنبیه براى مهندس پرسپولیسی

ه گزارش خبر فوری؛ محسن مسلمان که با انتقاد زیادى بابت عملکرد فنى و اخلاقى طى هفته هاى اخیر مواجه بود، با تصمیم برانکو ایوانکوویچ از لیست بازى برابر نفت تهران در جام حذفى خط خورد تا سرمربى کروات سرخپوشان تلنگر بزرگى به او بزند.
هافبک بازیساز و تکنیکى سرخپوشان که در جدال مقابل الهلال عربستان نیز نتوانست خواسته هاى تاکتیکى برانکو ایوانکوویچ را به انجام برساند با این تصمیم سخت گیرانه اکنون به سختى کارش در ادامه فصل آگاه شده و باید دید قادر خواهد بود به فرم ایده آل گذشته اش برسد یا خیر.
پرسپولیس روز شنبه در مرحله یک شانزدهم جام حذفى برابر نفت و شاگردان حمید درخشان قرار خواهد گرفت.