ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

واقعیت ماجرای هانی نوروزی! +تصاویر

جشن قهرمانی پرسپولیس روز گذشته با حضور تمام بازیکنان انجام شد. در این میان جای هادی نوروزی بسیار خالی بود که عدم حضور پسر مرحوم نوروزی باعث دلخوری هانی نورزی و پدر مرحوم هادی نوروزی شد .

باشگاه خبرنگاران/

 

چند ساعتی از ماجرای نرفتن هانی نوروزی بر روی سن قهرمانی می گذرد و هنوز هم بازیکنان و مسوولان تیم پرسپولیس هر کدام به شیوه ای می خواهند ناراحتی را از دل هانی و خانواده اش دربیاورند. برای همین هم طاهری مدیر باشگاه پرسپولیس از برگزاری جشن قهرمانی سر مزار هادی نوروزی خبر داده و بازیکنان پرسپولیس مدال های خود را تقدیم هانی کرده اند و بازی شب گذشته یوونتوس-بارسا را در کنار او دیده اند. اما اصل ماجرای هانی چه بود؟ سرهنگ دهقانی مسوول یگان امنیت مسابقه پرسپولیس و پدیده می گوید: هیچکس به ما نگفت قرار است هانی به جشن اضافه شود وگرنه مثل بچه های بازیکنان او هم وارد مراسم می شد. خمارلو مدیر روابط عمومی پرسپولیس هم می گوید: در برنامه ای که سازمان لیگ به ما داده بود کاملا روشن شده بود که تا زمانی که جام قهرمانی...

ادامه مطلب

تبریک فدراسیون فوتبال به پرسپولیس

تسنیم/

 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، متن تبریک فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر به شرح زیر است:

قهرمانی تیم پرسپولیس در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر فصل 96-95 نشان از تلاش و همت مجموعه باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس است، این قهرمانی را به مردم فوتبالدوست، کادر مدیریتی و فنی، بازیکنان و هواداران پرشور این باشگاه تبریک می‌گوییم.

فدراسیون فوتبال ایران، بار دیگر این موفقیت را به همه دست اندرکاران و همه کسانی که در این قهرمانی سهم داشته‌اند تبریک می‌گوید و امیدوار است در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خوبی داشته باشد و به مرحله بعد صعود کند.


پرسپولیس 4 - پدیده 0؛ استقبال از جام با 4 تایی کردن مشهدی ها!

دو تیم فوتبال پرسپولیس و پدیده از ساعت 17:45 در برابر هم به میدان رفتند.

حاشیه های لحظه به لحظه این مسابقه و مراسم جشن قهرمانی سرخپوشان به شرح زیر است:

 

 بازیکنان پرسپولیس برای دریافت مدال قهرمانی روی سکو آمدند


ادامه مطلب + تصاویر

پرسپولیسی ها آماده جشن قهرمانی

هواداران تیم قرمز رنگ پایتخت خود را برای برگزاری جشن قهرمانی تیمشان آماده می‌کنند.

به گزارش خبر فوری، با اینکه هنوز ساعتی تا زمان آغاز این جشن باقی مانده، خیابان های منتهی به ورزشگاه آزادی مملو از هواداران تیم پرسپولیس است که می خواهند هرچه زودتر خود را به این جشن قهرمانی برسانند.

پیش بازی پرسپولیس-پدیده

به گزارش سایت رصد اخبار مشهد، دو تیم پدیده و پرسپولیس امروز سی‌ام فروردین ماه در نخستین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به دیدار یکدیگر می‌روند.
این دیدار در ساعت 17 و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی با داوری شاهین حاج‌بابایی، رحیم شاهین، ایوب غلامزاده و حسن اکرمی برگزار می‌شود.

تیم مشهدی که هنوز فرصت رسیدن به رده چهارمی لیگ را دارد می‌تواند با برتری مقابل تیم پرسپولیس برای کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشد اما تیم پرسپولیس با توجه به قهرمانی خود در لیگ و حضور تماشاگران خود دوست ندارد در این دیدار ببازد چرا که در پایان این بازی این تیم جشن قهرمانی خود را برگزار می‌کند.