ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

حریف ازبکستانی استقلال با ۳۰ بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا + عکس

باشگاه لوکوموتیو ازبکستان فهرست 30 بازیکن خود جهت حضور در دیدارهای لیگ قهرمانان به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد. این تیم ازبکستانی در گروه A با استقلال تهران، التعاون عربستان و الاهلی امارات همگروه است. استقلال و لوکوموتیو ازبکستان ...

شرح خبر + عکس


تکلیف ۴ شطرنج‌باز راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شد

 در دور سوم 16 بازیکن حضور دارند که از این تعداد 4 بازیکن از کشور چین ، 3 بازیکن از کشور گرجستان ، 3 بازیکن از کشور روسیه و 2 بازیکن از کشور هند به این مرحله صعود کردند. همچنین کشورهای اوکراین،بلغارستان، سوئد و ویتنام هر کدام دارای یک نماینده در این مرحله هستند.

ونجون جو بخت نخست قهرمانی ...

ادامه خبر

تصویر ورود لشکر خندان آبی بی علیمنصور به دبی!

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین؛ کاروان استقلال که بدون سرمربی خود راهی دبی شد، به سلامت وارد این کشور شد. آبی ها بعد از پیروزی های درخشان هفته های اخیرشان، آماده مصاف با قهرمان لیگ امارات می شوند. رقیب آنها تیم الاهلی است. تیم قرمزپوشی که ستاره بی چون و چرای ادوار مختلفش علی کریمی ، جادوگر پرسپولیسی ها بوده است. شاگردان علیمنصور در مسابقه ای که اولین بازی رسمی تیم های ایرانی بعد از حاشیه سازی های اخیر مسئولان فوتبال امارات برای فوتبال ایران است ، قصد دارند در اولین تجربه آسیایی خارج از خانه خیلی از بچه های تیم جوان شده آبی پوش، برابر تیم چند ده میلیون دلاری اماراتی شگفتی ساز شوند. آنها بعد از شکست دادن السد با ژاوی، به این رخداد بزرگ می اندیشند.

 

ادامه مطلب + عکس

یک قدم برانکو برداشت، حالا نوبت کی‌روش است/ همه در انتظار پایان اختلاف‌ها برای فوتبال ملی

اینکه بین کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ چه گذشت، همه از آن باخبر هستند و دیگر زمان آن هم نیست که این ماجراها کالبد شکافی شود؛ هم اینکه پرسپولیس درگیر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شده که نیاز به حمایت ملی دارد و هم اینکه فاصله زیادی تا بازی‌های حساس تیم ملی با قطر و چین در تاریخ 3 و 8 فروردین‌ماه 96 باقی نمانده است.

باتوجه به اینکه مدتی از این ماجراهای پر حاشیه گذشته و جلساتی بین مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه پرسپولیس برای حل اختلافات برگزار شده، این امید به وجود آمده که اختلافات بین کی‌روش و برانکو به پایان برسد. البته پس از اینکه پالس‌های مثبتی از سوی برانکو ارسال شد، کی‌روش در نشست خبری به صورت رسمی اعلام کرد حاضر نیست با کسی که در خصوص او در رسانه‌ها صحبت می‌کند، رو در رو شود. سرمربی تیم ملی اشاره کرد که برانکو در حد او نیست و فقط حاضر است با مربیانی چون فرگوسن، ونگر، مورینیو، کونته و... جلسه بگذارد، نه برانکو.

با این حال اینگونه اظهارات هم گویا تأثیری در هدفی که فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس ترسیم کرده‌اند، نگذاشته است. باشگاه پرسپولیس از یک سو نگران دعوت نشدن بازیکنانش به تیم ملی و ضربه خوردنش است و فدراسیون فوتبال هم ترس این دارد که نکند با این اختلافات و دعوت نشدن بازیکنان پرسپولیس، هواداران این تیم پر طرفدار پشت تیم ملی را خالی کنند و حتی علیه کی‌روش تیم ملی شوند. پس در این بین بهترین راه برای فدراسیون فوتبال و پرسپولیس حل اختلافی است که بین برانکو و کی‌روش ایجاد شده است.

تمام این مسائل در کنار هم باعث موفقیت تیم ملی و پرسپولیس خواهد شد و از همین جهت بود که برانکو امروز اعلام کرد....

 

ادامه مطلب

صعود میدلزبورو و حذف لسترسیتی در شب توقف من‌سیتی

در ادامه بازی‌های دور پنجم (مرحله یک هشتم نهایی) جام حذفی انگلیس، امشب 3 بازی برگزار شد که در مهمترین آنها منچسترسیتی در خانه تیم دسته اولی هادرزفیلد با تساوی بدون گل متوقف شد و به این ترتیب جدال 2 تیم به بازی دوم کشیده شد، دیداری که من‌سیتی میزبان آن خواهد بود.

لسترسیتی، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر که میهمان میلوال دسته سومی بود اما امشب با قبول شکست یک بر صفر از گردونه رقابت‌ها حذف شد، تا شانس کسب جام در رقابت‌های داخلی این فصل را از دست بدهد. دروازه روباه‌ها در دقیقه 90 بازی شد در حالی که میلوال از دقیقه 52 بازی 10 نفره بود.

دیگر بازی امشب جام حذفی انگلیس میدلزبورو و آکسفورد یونایتد دسته دومی بود که با پیروزی 3 بر 2 تیم لیگ برتری خاتمه یافت و منجر به صعود شاگردان آیتور کارانکا به مرحله یک چهارم نهایی شد.

در آخرین بازی امشب از دور پنجم جام حذفی انگلیس، از ساعت 21 چلسی، صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر میهمان ولورهمپتون دسته اولی خواهد بود