ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

بیرانوند دروازه‌بان فنرباغچه ترکیه شد!+عکس

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس با اعلام ویکی پدیا به عنوان بازیکن جدید تیم فنرباغچه ترکیه معرفی شد.

 به گزارش خبرفوری؛ این روزها پیشنهاد باشگاه فنرباغچه ترکیه به علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس شنیده می‌شود و رسانه‌های ترکیه به این خبر دامن زدند.

صفحه ویکی پدیا انگلیسی لحظاتی پیش اعلام کرد که بیرانوند دروازه‌بان جدید فنرباغچه ترکیه است...

مشاهده عکس

ستاره آرژانتینی به یک سال حبس محکوم شد

هافبک پاری‌سن‌ژرمن به دلیل تخلف مالیاتی‌اش به یک سال زندان محکوم شد.

 

به گزارش خبر فوری؛ آنخل دی‌ماریا که پیش از این به تخلف مالیاتی متهم شده بود، پس از اعتراف به تخلف خود از سوی دادگاهی در اسپانیا به یک سال زندان و پرداخت جریمه نقدی 1.76 میلیون پوند محکوم شد، هرچند به نظر نمی‌رسد این هافبک آرژانتینی پشت میله‌های زندان قرار بگیرد. با توجه به قوانین اسپانیا کسانی که برای اولین به حکم زندان زیر 2 سال محکوم می‌شوند، می‌توانند با پرداخت جریمه نقدی حکم زندان خود را به نوعی بخرند.

هافبک آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن پیش از این متهم به...

ادامه خبر

کمال گتوزو در پرسپولیس ماندنی شد

هافبک پرسپولیس برای ماندن در پرسپولیس با این باشگاه به توافق رسید.

 

 به گزارش خبر فوری مدیر برنامه‌های کمال کامیابی‌نیا صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در باشگاه پرسپولیس برای ماندن این بازیکن در جمع سرخپوشان با مسئولان این باشگاه به توافق رسید.

کامیابی‌نیا پیش از این بر سر اختلافات...

ادامه خبر

چرا بیرانوند دیگر گزینه اول فنرباغچه نیست؟ + عکس

به گزارش خبر فوری؛ شبکه تلویزیونی «آ اسپور» که زیرمجموعه شبکه «آ تِ وِ» ترکیه است، اعلام کرد، باشگاه فنرباغچه که در سه فصل اخیر سوپرلیگ ترکیه در حسرت قهرمانی مانده، این فصل نمی‌خواهد اشتباهات گذشته‌اش را تکرار کند، از این رو سران این باشگاه در نظر دارند تا پایان هفته جاری تکلیف بسیاری از بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به دنبال‌شان هستند را مشخص کنند.


طبق این گزارش، اولین هدف فنرباغچه در پست دروازه‌بان، علیرضا بیرانوند از پرسپولیس بوده اما...

ادامه خبر

امیدوارم روزی به پرسپولیس برگردم

به گزارش خبر فوری؛ سروش رفیعی که نیم فصل لیگ شانزدهم به پرسپولیس پیوست، پس از قهرمانی با این تیم تصمیم به جدایی گرفت. رفیعی با مسئولین باشگاه الخور قطر به توافق رسید و با این تیم قرارداد امضا کرد. سروش رفیعی امروز به باشگاه پرسپولیس رفت و با مسئولان این تیم به گفت و گو پرداخت. او بعد از نشست با مسئولان باشگاه گفت: «من خودم را پرسپولیسی می‌دانم و عاشق این تیم بوده و خواهم بود. درست است که از پرسپولیس جدا شده‌ام اما...

ادامه خبر