ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

رقم قرارداد ژوزه با پرسپولیس افشا شد

به گزارش خبر فوری و به نقل از ۱۱ نیوز، مازیار ناظمی رئیس روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در پستی اینستاگرامی به جلسه امروز مدیران سه باشگاه پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال با وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و از قرارداد و رقم دریافتی عجیب مانوئل ژوزه از پرسپولیس پرده برداری کرد و از آن به عنوان قرارداد ترکمنچای یاد کرده است. ناظمی در این پست که در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرده نوشته است:...


ادامه خبر + عکس

قاتل‌ پرسپولیس کاندیدای بهترین بازیکن سال آسیا

به گزارش خبر فوری؛ اسامی نامزدهای بهترین‌های قاره آسیا در بخش های مختلف به شرح زیر است:

جایزه رویایی در سال ۲۰۱۷
فدراسیون فوتبال چین
فدراسیون فوتبال ژاپن
فدراسیون فوتبال سنگاپور

جایزه بهترین فدراسیون در سال ۲۰۱۷


ادامه خبر

اولین حریف ایران در جام جهانی کیست؟

به گزارش خبر فوری، تیم ملی فوتبال کشورمان با قرار گرفتن در سید سوم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه فرصت خوبی برای قرار گرفتن در گروهی مناسب دارد و البته اولین بازی نیز می‌تواند فرصتی مناسب برای شروعی خوب در این رقابت‌ها باشد.

بر اساس برنامه اعلام‌شده از سوی فیفا، تیم‌های سید سوم گروه‌های هشت‌گانه اولین بازی خود را با تیم‌های سید چهارم برگزار خواهند کرد. با توجه به اینکه ایران با تیم‌های آسیایی روبه‌رو نمی‌شود به این ترتیب یکی از تیم‌های نیجریه، مراکش، پاناما یا صربستان اولین حریف ایران در جام جهانی خواهند بود.

تیم‌های سید سوم دومین بازی خود را مقابل تیم‌های سید اول برگزار می‌کنند و آخرین بازی مرحله گروهی نیز با تیم سید دوم برگزار خواهد شد.

 مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه روز جمعه، 10 آذرماه مشخص خواهد شد.

سردار آزمون کنار مجری مراسم قرعه‌کشی جام جهانی+عکس

به گزارش خبر فوری؛ ماریا کوماندنایا مجری مشهور روسیه قرار است همراه با گری لینه‌کر مراسم قرعه‌کشی جام جهانی را برگزار کنند. گفتنی است کوماندنایا پیشتر مستندی در خصوص حضور سردار آزمون در روبین کازان ساخته بود و مصاحبه‌‌ای هم با مهاجم ایرانی انجام داده است.


مشاهده عکس

رونالدو: ۷ فرزند و ۷ توپ طلا می‌خواهم

به گزارش خبر فوری و به نقل از اکیپ، مراسم توپ طلای فوتبال جهان در دسامبر برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو همچون سال قبل مدعی اول کسب این جایزه باشد که ارزشمندترین جایزه فردی در فوتبال جهان است.

کریستیانو رونالدو درباره کسب جایزه توپ طلای جهان گفت: من استرسی درباره کسب این جایزه ندارم. من الان ۳۲ سال سن دارم و به ۳۳ سالگی نزدیک می‌شوم. دنیای من فقط به فوتبال خلاصه نمی‌شود و مسائل مختلفی در زندگی من هستند که برایم اهمیت دارند. درباره توپ طلا نیز باید بگویم که..

ادامه خبر