ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

صعود جوکوویچ و حذف شاراپووا در مسابقه‌های تنیس اپن استرالیا


به گزارش خبر فوری، امروز در ادامه مسابقه‌های دور سوم تنیس اپن استرالیا، نواک جوکوویچ صرب مقابل آلبرت راموس اسپانیایی قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و نتایج سه ست این بازی ۶-۲، ۶-۳ و ۶-۲ بود. در بازی مهم دیگر توماش بردیچ چک مقابل خوان دل پوترو آرژانتینی به زمین رفت و با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد. این بازی در سه ست با نتایج ۶-۳ ، ۶-۲ و ۶-۲ به پایان رسید.در دیگر مسابقه‌های امروز مردان دومینیک تیم و فابیو فونینی نیز به پیروزی دست یافتند و راهی دور چهارم شدند.
ادامه خبر

برانکو ستاره پرسپولیس را اخراج کرد


به گزارش خبر فوری و به نقل از خبرورزشی؛ کمال کامیابی‌نیا تا اطلاع ثانوی حق شرکت در تمرینات سرخپوشان را نخواهد داشت. این تصمیمی است که برانکو در مورد هافبک تیمش اتخاذ کرده تا او من بعد به خودش اجازه ندهد کار غیر حرفه‌ای در استخر انجام داده و به خودش و پرسپولیس ضربه بزند.
قرار است کمال به زودی در کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس هم حاضر شود و پاسخگوی کار غیر حرفه‌ای خود باشد.
کمال از زمان مصدومیتش در تمرینات پرسپولیس آفتابی نشده و این خواسته برانکو بوده است.
باید دید باشگاه پرسپولیس چه جریمه‌ای برای هافبک مصدوم خود در نظر می‌گیرد./313188/347/
ادامه خبر

پایان محرومیت آقای گل


به گزارش خبر فوری؛ مهدی طارمی مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال الغرافه قطر که به دلیل شکایت باشگاه ریزاسپور و حکم فیفا، چهار ماه از حضور در میادین محروم شده بود، از فردا می‌تواند در بازی‌های رسمی برای تیمش به میدان برود. طارمی هفته گذشته از پرسپولیس به الغرافه پیوست./313188/82/
ادامه خبر

حسینی: با نظر شفر نیمکت‌نشین شدم/ بدیمنی برنامه نود خرافات است



 به گزارش خبر فوری، سیدحسین حسینی پس از تساوی این تیم مقابل پدیده اظهار کرد: نیمکت‌نشینی من نظر آقای شفر بود و من هم به آن احترام گذاشتم. این قضیه ربطی به برنامه نود نداشت و بعد از مشکلات شخصی من که در یکی از شبکه‌های اجتماعی رخ داد، حاشیه‌های متفاوتی برای من پیش آمد. اگر هم بخواهم اعتراضی انجام دهم با خود شفر صحبت خواهم کرد.او ادامه داد: این اتفاق افتاد تا من بفهمم خیلی دوست و دشمن دارم که البته این دشمن‌ها بیرون از باشگاه هستند. اینکه می‌گویند برنامه نود خوش‌یمن نیست خرافات است و هواداران ما چنین چیزی نمی‌گویند. این که از بازی‌های بعد به میدان روم، تصمیم آقای شفر است.
ادامه خبر

حال اسطوره فوتبال جهان خوش نیست


 به گزارش خبر فوری؛ پله، اسطوره فوتبال برزیل پس از اینکه در خانه خودش غش کرد، فوراً به بیمارستان منتقل شد. پله در حال حاضر در بیمارستان تحت‌ مراقبت‌های ویژه است تا آزمایش‌های تکمیلی از او گرفته شود. او همچنین مجبور شد به همین دلیل سفرش به لندن را برای حضور در مراسمی که قرار بود از وی تجلیل شود، لغو کند.
متخصصان می‌گویند که دلیل بیماری پله 77 ساله که اوایل هفته جاری هم به دلیل بیماری راهی بیمارستان شده بود، خستگی شدید است. اسطوره فوتبال برزیل در 12 ماه گذشته با بیماری دست و پنجه نرم کرده و مجبور بوده تا از تعداد حضورش در محافل عمومی کم کند.
پله که با تیم ملی برزیل سه بار قهرمانی در مسابقات جام جهانی را به عنوان بازیکن تجربه کرده است، در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه که ماه گذشته میلادی در شهر مسکو برگزار شد هم با ویلچر در مراسم حضور پیدا کرد./313188/351/
ادامه خبر