ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

خرمگاه: امیدوارم بدشانسی‌های استقلال تمام شود/ منصوریان دروغ نمی‌گوید

به گزارش خبر فوری؛ محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و ذوب آهن گفت: آقای منصوریان بابت هم‌زمانی تمرین نتوانستند در نشست خبری حاضر شوند و از این بابت عذرخواهی کردند. می‌دانیم فردا بازی خیلی سختی داریم. بازیکنان ذوب آهن ۵ تا ۶ سال است که کنار هم بازی می‌کنند. می‌دانیم فردا چه می‌خواهیم. امیدوارم فردا شرایطی که برای ما ایجاد شده تمام شود. در چند بازی اخیر استرس بازیکنان و تیرک دروازه حریفان مانع از پیروزی ما شده است. امیدوارم بدشانسی‌های ما فردا تمام شود. می‌دانیم بازی سختی داریم. روی بازی کار کرده‌ایم و امیدواریم برنده شویم.


ادامه خبر

تصویری از ثبت‌نام علی دایی در مقطع دکتری

به گزارش خبر فوری؛ علی دایی اسطوره فوتبال ایران، که چندی پیش در کنکور دکتری شرکت کرده بود، امروز در دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات حاضر شد و برای ادامه تحصیل ثبت نام کرد..

مشاهده عکس

حمله دوباره قلعه نویی به فردوسی پور

به گزارش خبر فوری؛ امیرقلعه‌نویی  این روزها به شدت از فردوسی پور انتقاد می کند. وی در نشست خبری قبل از بازی تیمش در  در واکنش به این مسئله که چگونه می‌گوید دیدن هواداران استقلال برای او لذت‌بخش است در حالی که همچنان از اتفاقات دو سال گذشته ناراحت است و فصل گذشته هم به ابراز احساسات هواداران استقلال پاسخی نداد، تصریح کرد: من از هواداران استقلال دلخور نیستم. بهتر است صحبتم در مورد استقلال که کلی‌گویی است را انجام بدهم، چون می‌خواهم یک درخواست از ریاست صداوسیما داشته باشم. از صداوسیما یک ساعت وقت می‌خواهم تا راجع به تمام مسائل مربوط به استقلال از حضور در لیگ دسته سوم، رده سیزدهم، رده نهم، مدیرعامل شدن فتح‌الله زاده و مسائلی از این دست صحبت کنم. از عسگری خواهش می‌کنم در شرایط مناسبی که لیگ هم تعطیل باشد به من فرصت بدهد تا یکسری مسائل را درباره استقلال روشن کنم آن موقع است که مردم خودشان قضاوت خواهند کرد که چه اتفاقی افتاده است. اکنون اگر صحبت نکنم بهتر است و به نظرم آن زمان که این اتفاقات افتاد با فرهنگ استقلال بازی شد.
 
سرمربی ذوب‌آهن در ادامه صحبت‌هایش به برنامه تلویزیونی نود اشاره کرد و گفت:....

ادامه خبر

جباری به تمرین استقلال رفت، رحمتی نه!

به گزارش خبر فوری؛ مجبتی جباری در ابتدای هفته جاری به همراه مهدی رحمتی از حضور در تمرینات استقلال منع شده بود، اما در تمرین ظهر امروز (سه‌شنبه) آبی‌پوشان حاضر شد.
با اعلام سایت باشگاه استقلال، کادرفنی استقلال پیش از شروع تمرین در رختکن برنامه تمرینی را برای بازیکنان تشریح کرد که در این جلسه تمرینی جباری هم حضور داشت، اما فعلاً خبری از رحمتی نیست.

مدرک مربیگری علی کریمی صادر شد

به گزارش خبر فوری؛ علی کریمی، سرمربی تیم فوتبال نفت طلائیه تهران که در هفته های اخیر در کلاس مربیگری درجه B شرکت کرده بود، امروز این کلاس ها را به اتمام رساند و مدرک خود را دریافت کرد.
در این کلاس چهره های مشهوری همچون، محسن خلیلی، ابراهیم شکوری، محمد محمدی، جواد کاظمیان و محمدرضا احمدی حضور داشتند.