تبلیغات در گوگل یا
گوگل ادوردز ابزاری است کارآمد که کمپانی گوگل در اختیار دارندگان سایت ها
قرارداده تا سایت خود را در صفحه اول گوگل نمایش دهند. با استفاده از تبلیغ در گوگل این امکان برای سایتها فراهم می شود که
بیشتر دیده شوند، بازدیدشان افزایش پیدا کند و فروششان جهش یابد. تبلیغات در گوگل روشی نوین در
عرصه تبلیغات بوده و نسبت به روشهای دیگر کارایی و بازخورد بهتری دارد و اتفاقا
ارزان و به صرفه است.
تبلیغات در گوگل به مشابه یک
سیم کارت اعتباری بوده، یعنی تا زمانی که شما پنل گوگل ادوردز خود را شارژ کنید می
توانید تبلیغ خود را نمایش داده و از این طریق جذب مخاطب نمایید. نکته بسیار مهمی
که در اینجا وجود دارد این است که شما در پنل گوگل ادوردز می توانید گزارش دقیقی
از عملکرد تبلیغ خود شامل تعداد کلیک دریافتی، مقدار نمایش، هزینه مصرفی، گزارش
کلمات ورودی و مواردی از این قبیل را مشاهده کنید.
این موضوع که آیا تبلیغات در گوگل می تواند به سئو کمک کند، همیشه مسئله بحث برانگیزی در بین متخصصین سئو بوده است. بعضی از متخصصان حوزه سئو همیشه فکر می کنند که با پرداخت پول و استفاده از گوگل ادوردز می توانند به راحتی کسب و کارهای خود را در صفحات بهتری از گوگل نمایش دهند.
اما تغییر بسیار سریع و یا بهبودهای بسیار چشمگیر به یک باره با استفاده از گوگل ادوردز در سایت شما پدید نمی آید و اگر کاربران به صورت مداوم اقدام به استفاده از تبلیغات گوگل نمایند و به طور مداوم از بهبود سئوی خود مطلع شوند می توانند به راحتی سایت خود را در رتبه های اول گوگل قرار دهند.
در سرویس تبلیغاتی گوگل، شما میتوانید بر اساس چند معیار مختلف، مخاطبان هدف خود را با دقت بالایی مشخص کنید:
o ردۀ سنی: کسانی که در یک بازۀ سنی مشخص قرار دارند.
o علایق: کسانی که به یک موضوع مشخص علاقهمند هستند.
o جنسیت: کسانی که جنسیت آنها مونث یا مذکر است.
o مکان: کسانی که در یک قاره، کشور، شهر یا حتی محله زندگی میکنند.
o دستگاه: کسانی که از کامپیوتر، تبلت یا گوشی استفاده میکنند.
o بازاریابی مجدد (Remarketing): کسانی که قبلاً به سایت یا اپلیکیشن شما سر زدهاند، اما خریدی انجام ندادهاند.
با این حساب، شما میتوانید به گوگل بگویید که تبلیغ شما را فقط به آقایان 18 تا 24 سالی نمایش دهد که در یکی از محلههای شهری در آلمان هستند (دلیل دارد که نگفتم ایران!) و با گوشی خود به اینترنت متصل شدهاند. جذاب است، نه؟
اگر به دنبال این هستید که بهترین نتیجه را از تبلیغات گوگل بگیرید، استفاده از خدمات یک شرکت معتبر در زمینه تبلیغات گوگل ضروری است. گروه تاپ سئو ارائه دهنده خدمات تبلیغات در گوگل با قیمتی مناسب است که می تواند کمپین های تبلیغاتی شما را به بهنیه ترین حالت ممکن تنظیم کند. اگر به دنبال رشد کسب و کار خود هستید، می توانید همین الان از خدمات تبلیغات در گوگل تاپ سئو بهره ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
تلفن همراه : 09107254861 | تلفن ثابت: 05138848508
www.topseo724.comمنبع :
به گزارش ، این روزها وضعیت هدایت تیمملی فوتبال کشورمان به یکی از مجهولترین مسائل در سطح فوتبال کشور تبدیل شده است و هر روز یک موضوع جدید از آینده تیمملی فوتبال کشورمان میشنویم. در این شرایط صحبتهای مدیرعامل پرسپولیس که خودش از جنس فوتبال است و با حضور در راس کادر مدیریت باشگاه پرسپولیس از زیر و بم فوتبال آگاه است، میتواند جذاب باشد.
اخبار ورزشی - گفتوگو با محمدحسن انصاریفرد را در زیر میخوانید.
حتما از حواشی اطراف تیمملی آگاه هستید!
بله، متاسفانه اخبار خوبی از تیمملی کشورمان نمیشنویم با اینکه در روزهای حساس و سرنوشتسازی حضور داریم. در این شرایط امیدوارم روسای فدراسیون بهترین تصمیم را برای آینده تیمملی بگیرند. در هر صورت هیچکس به اندازه آقای تاج و همکارانش در جریان امور مربوط به تیمملی و قرارداد با ویلموتس نیستند و آنها هستند که میدانند چه بندهایی در قرارداد سرمربی تیمملی وجود دارد و شرایط فسخ قرارداد، مبلغ قرارداد و قوانین جاری در قرارداد چه چیزهایی است. به همین دلیل ما چون از این موارد خبر نداریم نمیتوانیم اظهارنظر دقیقی راجعبه مشکلات موجود و راهحلهایش داشته باشیم.
مساله مهم صعود به جامجهانی 2022 قطر است که با این حواشی و کشته شدن زمان بهنظر میآید کار روزبهروز سختتر میشود!
ما نباید سقف آرزوهایمان را کوتاه کنیم. تیمملی کشورمان در دوره قبلی جامجهانی بهدنبال صعود از گروهش بود و بعد از بازگشت از روسیه همه بر این باور بودیم که اگر قرعه آسانتری نصیبمان میشد میتوانستیم صعود کنیم، حالا نباید خودمان را کوچک کنیم و سقف آرزوهایمان را حضور در جامجهانی قرار دهیم.
حرف شما قبول، اما با این اتفاقاتی که افتاد و قهر سرمربی تیمملی قبل از مهمترین بازی مرحله رفت گروهی، دیگر نباید انتظار داشته باشیم که بهراحتی مجوز حضور در قطر را کسب کنیم.
من هم قبول دارم که صحبتهای مارک ویلموتس بد زمانی مطرح شد و درست در زمانی که ما باید خودمان را برای جدال با عراق آماده میکردیم و اردو برگزار میکردیم، با طرح مشکلات زمان را از دست دادیم. ما اگر عراق را میبردیم خیلی وضعیتمان نسبت به الان بهتر بود. درست است که همه میگویند از اینجا به بعد همهچیز دست خودمان است، اما بهنظرمن تیمملی همچنان درگیر اما و اگر است و باید در چهار بازی پیاپی پیروز شویم و این فشار را روی تیم زیاد میکند. ایکاش ویلموتس زمان دیگری را برای طرح مشکلاتش انتخاب میکرد.
با این شرایط فکر میکنید اصلا امکان ادامه همکاری با ویلموتس برای فدراسیون وجود دارد؟
ببینید من اول صحبتهایم گفتم که ما از بندهای قرارداد بیخبریم و شاید در قرارداد ویلموتس مواردی وجود دارد که درصورت فسخ، فدراسیون از لحاظ مالی ضرر زیادی کند، اما با توجه به اتفاقات رخ داده و پیغام و پسغامهایی که در این مدت رد و بدل میشود، فکر میکنم ادامه همکاری به مصلحت نباشد، ولی باز هم تاکید میکنم که فدراسیون بیشترین اطلاع را از قرارداد با سرمربی تیمملی دارد و امیدوارم هر تصمیمی گرفته میشود بهنفع تیمملی باشد.
البته بعد از فسخ، موضوع مهم دیگری مطرح میشود که انتخاب جانشین برای ویلموتس است.