ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

بازی دوستانه تیم ملی با پرو در شب عید نوروز


به گزارش خبر فوری، مهدی تاج در پایان مجمع عمومی فدراسیون فوتبال و در گفت‌وگویی که با خبرنگاران داشت، اعلام کرد که تیم ملی فوتبال کشورمان در تاریخ 27 اسفند ماه دیدار دوستانه‌ای با پرو برگزار خواهد کرد.تیم ملی که خود را برای جام جهانی 2018 روسیه آماده می‌کند، 23 اسفند ماه تا 8 فروردین ماه 97 اردویی تدارکاتی خواهد داشت.
ادامه خبر

گرشاسبی: هواداران نگران شکایت گابریل و ماریچ نباشند


به گزارش خبر فوری، گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از جلسه انتخاب عضو جدید هیات رییسه فدراسیون فوتبال اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ما سامان دهی وضعیت بدهی‌های تیم به بازیکنان قدیمی و خارجی تیم است. خیال همه هواداران بابت پرونده گابریل و لوکا ماریچ راحت باشد و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.او در رابطه با جلسه‌ی تمدید قرارداد با برانکو اظهار کرد: بحث برانکو اصلا پول نبود. بحث او کادر فنی‌ای بود که لازم  داشت و همچنین آنالیزی در رابطه با روند فنی با باشگاه انجام دهند. امروز هم با دستیارش تسویه حساب کامل شد و رفت. یک سری ابهاماتی در رابطه با پرداختی‌ها و دریافتی‌های تیم وجود داشت ولی طی فردا و پس فردا تمام مسائل حل می‌شود.
ادامه خبر

پرسپولیس در آستانه کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر!


به گزارش خبر فوری، روزبه وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ایران در خصوص رای صادر شده از سوی فیفا بر علیه باشگاه نفت تهران گفت: به دلیل شکایت ایگور پراهیچ بازیکن سابق تیم نفت، این باشگاه به پرداخت مبلغ 96 هزار 170 هزار دلار به این بازیکن محکوم شده است. همچنین ۵ درصد بابت خسارت سالیانه باید از سوی این باشگاه پرداخت شود. از طرف دیگر ۱۵ هزار فرانک سوئیس هم به عنوان جریمه بابت دیرکرد باید به فیفا از سوی این باشگاه پرداخت شود.وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس هم با ۲ پرونده روبرو شده است. این باشگاه باید تا ۱۹ ژانویه مبلغ بدهی لوکا ماریچ بازیکن سابق باشگاهش را بپردازد و اگر تا تاریخ اعلام شده این پول داده نشود آن وقت پرونده این بازیکن به کمیته انضباطی فیفا خواهد رفت تا جرایم دیگر لحاظ شود.
ادامه خبر

صعود استقلال به نیمه‌نهایی جام حذفی با سه گل


 به گزارش خبر فوری، در ادامه دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌ حذفی تیم‌های فوتبال استقلال و ایران‌جوان بوشهر از ساعت 14:30 امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر صفر شاگردان شفر به پایان رسید. سید مجید حسینی در دقیقه 5+45، سرور جپاروف در دقیقه 50 و علی قربانی 1+90 برای گل‌های استقلال را به ثمر رساند.ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، وریا غفوری، روزبه چشمی، سیدمجید حسینی، امیدنورافکن، امید ابراهیمی، سرور جپاروف( از دقیقه 87- پژمان منتظری)، داریوش شجاعیان( از دقیقه 83- فرشید باقری)، مهدی قائدی، علی قربانی و فرشید اسماعیلی(از دقیقه 68- محسن کریمی).
ادامه خبر

حضور بیرانوند در تمرین نفت تهران+عکس


به گزارش خبر فوری، علیرضا بیرانوند بعد از حضور در تمرین امروز صبح پرسپولیس راهی ورزشگاه تهرانسر شد تا در سالن بدنسازی این ورزشگاه کار با وزنه انجام دهد.بیرانوند وقتی متوجه حضور آتیلا حجازی در محل تمرین نفت و انتخاب او به‌عنوان سرمربی جدید این تیم شد به زمین تمرین نفتی‌ها رفته و دیداری با حجازی داشت.
ادامه خبر