ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

تصویری از کی‌روش در کنار سفره هفت‌سین

کارلوس کی‌روش سال نو را با ملی‌پوشان در قطر جشن خواهد گرفت.

خبرآنلاین/

تیم‌ملی در دوحه قطر به سر می‌برد. برای دیدار با تیم‌ملی این کشور در مقدماتی جام‌جهانی. در حالیکه چند دقیقه تا تحویل سال نو باقی مانده، قرار است اعضای تیم‌ملی مراسم تحویل سال را در کنار هم جشن بگیرند. کارلوس کی‌روش هم پیش از این مراسم عکسی یادگاری با سفره هفت‌سین گرفت.

شوخی جالب کی‌روش با داور ایرانی بازی با عراق/ ویلیامز را برگردانید!

یم‌ملی کشورمان در آخرین دیدار دوستانه خود برای مصاف با قطر و چین در راه جام جهانی 2018، با یک گل نتیجه را به عراق در ورزشگاه آزادی واگذار کرد. خبرآنلاین/

کارلوس کی‌روش روز گذشته پیام جالبی در فیسبوک خود منتشر کرد و اعتراض خود را به قضاوت بنیادی‌فر در دیدار با عراق و پنالتی به سود حریف نشان داد.‌ کی‌روش در بخشی از پست خود نوشت: «بدون هیچ شکی داور بازی آقای بنیادی فر یک عذرخواهی به بازیکنان تیم ملی و هواداران بدهکار است.

باور کنید یا نکنید او سه اشتباه حساس برابر عراق داشت. این باور نکردنی است. برای بازگشت نشاط در تیم ما به شوخی می گفتیم: بنجامین ویلیامز را برگردانید!». گفتنی است، ویلیامز داور استرالیایی در بازی ایران و عراق در جام ملت‌های 2015 آسیا قضاوت بحث‌برانگیزی داشت و با اخراج پولادی در نیمه اول رویاهای کی‌روش برای قهرمانی در آسیا را برباد داد.

رکورد عجیب و غریب بارساونا در لالیگا

بارسلونا پس از بازی دیشب مقابل والنسیا،موفق به برابری با یک رکورد 46 ساله در لالیگا شد.

خبرآنلاین/

روزنامه مارکا اسپانیا پس از پیروزی بارسلونا به آمار جالبی درباره این تیم اشاره کرده است.دیدار برابر والنسیا که با برتری 4-2 بارسا همراه شد نیز بدون هیچ کارت قرمز یا پنالتی علیه آبی اناری ها به اتمام رسید.

بعد از گذشت 28 هفته ...

شرح خبر

گوچی در آستانه رکورد: بهتر از دایی، پشت سر وحید

آی اسپورت نوشت:17 گل در 33 بازی ملی، آمار فوق العاده‌ای برای گوچی با پیراهن تیم ملی است. خبرآنلاین/

 

قوچان‌نژاد بر خلاف تیم ملی، این سال‌ها در رده باشگاهی اوضاع خوبی نداشت اما این فصل، نشان داده توانایی‌هایش فقط به رویارویی با حریفان آسیایی مربوط نمی‌شود و در لیگ هلند هم آمار بسیار خوبی دارد.

گوچی امروز با گلزنی به فاینورد، 15 گله شد و در رده دوم برترین گلزنان هلند باقی ماند. نیکولای یورگنسن ....

ادامه مطلب

اولین گل کلایورت کوچک در لیگ هلند / پسر کو ندارد نشان از پدر!

پسر پاتریک کلایورت در لیگ هلند اولین گلش را به ثمر رساند.

خبرآنلاین/

 

بدون شک روزی که جاستین کلایورت از هدفش برای رسیدن به جایگاه پدرش پاتریک کلایورت گفت، خیلی‌ها در انتظار نشستند تا ببینند آیا کلایورت جدیدی وارد دنیای فوتبال می‌شود؟ اتفاقی که افتاد و دوباره همه را یاد کلایورت بزرگ انداخت. جاستین در سن 17 سالگی اولین بازی خود را برای آژاکس انجام داد، در حالیکه ...

ادامه خبر