ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

حمله دوباره قلعه نویی به فردوسی پور

به گزارش خبر فوری؛ امیرقلعه‌نویی  این روزها به شدت از فردوسی پور انتقاد می کند. وی در نشست خبری قبل از بازی تیمش در  در واکنش به این مسئله که چگونه می‌گوید دیدن هواداران استقلال برای او لذت‌بخش است در حالی که همچنان از اتفاقات دو سال گذشته ناراحت است و فصل گذشته هم به ابراز احساسات هواداران استقلال پاسخی نداد، تصریح کرد: من از هواداران استقلال دلخور نیستم. بهتر است صحبتم در مورد استقلال که کلی‌گویی است را انجام بدهم، چون می‌خواهم یک درخواست از ریاست صداوسیما داشته باشم. از صداوسیما یک ساعت وقت می‌خواهم تا راجع به تمام مسائل مربوط به استقلال از حضور در لیگ دسته سوم، رده سیزدهم، رده نهم، مدیرعامل شدن فتح‌الله زاده و مسائلی از این دست صحبت کنم. از عسگری خواهش می‌کنم در شرایط مناسبی که لیگ هم تعطیل باشد به من فرصت بدهد تا یکسری مسائل را درباره استقلال روشن کنم آن موقع است که مردم خودشان قضاوت خواهند کرد که چه اتفاقی افتاده است. اکنون اگر صحبت نکنم بهتر است و به نظرم آن زمان که این اتفاقات افتاد با فرهنگ استقلال بازی شد.
 
سرمربی ذوب‌آهن در ادامه صحبت‌هایش به برنامه تلویزیونی نود اشاره کرد و گفت:....

ادامه خبر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.