ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

ورزش فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

غرامت ۷ میلیون یورویی، برنامه کی‌روش را خراب کرد

تسنیم/


اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی (SAFA) سرانجام به جستجوی خود برای یافتن سرمربی جدید پایان داد و روز گذشته (پنجشنبه) استوارت باکستر 63 ساله را به عنوان سرمربی جدید بافانا بافانا (لقب تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی) اعلام کرد.

در حالی SAFA باکستر را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی معرفی کرد که پیش از این اعلام شده بود این اتحادیه تا پایان ماه فوریه (اویل اسفند 95) سرمربی جدید خود را معرفی خواهد که از کارلوس کی‌روش پرتغالی و هرو رنارد فرانسوی به عنوان گزینه اصلی احراز این پست یاد شده بود.

سایت روزنامه «ایندیپندنت» آفریقای جنوبی، گزارش داد؛ رقم فسخ قرارداد 7 میلیون یورویی در قرارداد کارلوس کی‌روش (در صورت استعفا یا کناره‌گیری از سرمربیگری تیم ملی ایران) با فدراسیون فوتبال ایران گنجانده شده مانع حضور این مربی پرتغالی روی نیمکت بافانا بافانا شد، این در حالی است که رقم درخواستی بالای رنارد فرانسوی نیز مورد موافقت SAFA قرار نگرفت.

کی‌روش پیش از این بین سال‌های 2000 تا 2002 هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی را بر عهده داشته و پس از اینکه نسبت به بازگشت به این تیم علاقه نشان داد، رسانه‌های آفریقای جنوبی حضور مجدد وی روی نیمکت این تیم را به شدت محتمل دانستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.